Joan Ridao

Entrevista al 3Cat: "La sentència del TC va suposar un clar retrocés per a l'autogovern"

Peça emesa al 3Cat el 18 de juny de 2026

20 anys del referèndum de l'Estatut, un text ambiciós que va acabar retallat
Amb motiu dels 20 anys del referèndum de l’Estatut, he estat entrevistat en aquesta peça del 3Cat, en què analitzo el recorregut d’un text ambiciós, aprovat per la ciutadania i posteriorment retallat pel Tribunal Constitucional, així com les conseqüències d’aquella sentència per a l’autogovern de Catalunya. Podeu recuperar el tall aquí:

Últims llibres

Twitter / X

  • "El Suprem no ha considerat que siguin prioritaris l’estabilitat del cens i l'exercici del dret de vot enmig d'una disputa jurídica encara no resolta"

    L'article de Joan Ridao (@Joanridao):

    Avui analitzo al @diariARA la nova escalada de tensió entre el Suprem i el Constitucional. L'aplicació de l'amnistia evidencia un conflicte que ve de lluny i que ara té noves víctimes col·laterals: milers de ciutadans amb dret de vot en disputa (1/3)

    A terrible performance from Barça and equally terrible coaching from Hansi Flick. He got the starting XI wrong and made a game we could have competed in much harder for ourselves.

    Resting Rodri to start Bernal was a massive mistake. Bernal was nowhere near the level required for

    Veure més