Joan Ridao

Un Nadal molt mogut

Primer de tot desitjar Bon Nadal a tothom. Són aquestes dates assenyalades que sembla que serveixen per anar traient de sobre del Govern espanyol el temes més espinosos. Primer de tot la negociació del finançament, del qual seguim pendents i on és més important un bon acord que un acord ràpid. En segon lloc, la reciprocitat TV3-Canal9 entre el Principat i el País Valencià. Precisament, en aquestes dates també hem conegut que el TSJPV ha reafirmat que el tancament dels repetidors de TV3 al País Valencià, que va impulsar en el seu moment Acció Cultural del País Valencià, és legal i el considera correcte.

Últims llibres

Twitter / X

  • La investigació sobre Zapatero pel cas Plus Ultra obre un debat jurídic fonamental: on acaba el lobbisme legítim i on comença el tràfic d'influències? La línia és fina, però existeix, i és hora de clarificar-la (1)

    El cas Zapatero torna a posar damunt la taula una qüestió incòmoda: què poden fer —i què no— els expresidents quan abandonen el càrrec?

    En parlo, avui, al @diariARA (1)

    La investigación sobre Zapatero y el caso Plus Ultra ha reabierto un debate muy interesante: ¿cuándo una actividad de influencia es legítima y cuándo se convierte en un delito? Hablo de ello en @araencastellano (1)

    Veure més