Joan Ridao

LOS AYUNTAMIENTOS QUE NOS ESPERAN (El País 17-4-2015)

Las más recientes encuestas y el resultado de las elecciones andaluzas han ratificado la impresión generalizada de que el próximo arco político español va a experimetar una fragmentación sin precedentes. Por de pronto, todo apunta a una mayor atomización política, gracias en buena parte a la conocida emergencia de Podemos, pero también a la más reciente tendencia alcista de una opción como Ciudadanos, no tan novedosa, pero igualmente percibida como alternativa al tradicional escenario bipartidista. Enllaç a l’article sencer.

Últims llibres

Twitter / X

  • L’episodi de l’hantavirus al MV Hondius no va ser una pandèmia, però sí una prova d’estrès institucional. Ens recorda que cal una mirada one health i un marc legal clar per a quarantenes i aïllaments: coordinació, transparència i garanties. En parlo, avui, a l'Ara

    "Cal un nou marc legal segur on es defineixi de forma exacta quan, com i durant quant de temps l'administració pot confinar contactes asimptomàtics"

    L'article d'avui de @Joanridao 👇

    "Cal un nou marc legal segur on es defineixi de forma exacta quan, com i durant quant de temps l'administració pot confinar contactes asimptomàtics"

    L'opinió de @Joanridao

    L’episodi de l’hantavirus al MV Hondius no va ser una pandèmia, però sí una prova d’estrès institucional. Ens recorda que les crisis sanitàries del segle XXI exigeixen una mirada one health, que integri salut humana, animal i medi ambient (1)

    Veure més