Avui fa 20 anys que va entrar en vigor l’Estatut. A @elperiodico reflexiono, amb José Montilla i Jaume Bosch, sobre què ha aportat a l’autogovern, els efectes de la sentència del TC i el marge que encara tenim per desplegar-lo (1/3)
Un article i una reflexió retrospectiva i de present de l'amic Jaume Bosch
El Estatut cumple veinte años: una reflexión pendiente https://catalunyaplural.es/el-estatut-cumple-veinte-anos/
Avui debatem, amb @tinamonge, sobre la conveniència que els presidents autonòmics disposin, o no, d’una residència oficial. Dues perspectives diferents sobre una qüestió que cal analitzar amb criteris institucionals i pràctics (1/4)
Hoy debatimos, con @tinamonge, sobre la conveniencia de que los presidentes autonómicos dispongan, o no, de una residencia oficial. Dos perspectivas distintas sobre una cuestión que debe analizarse con criterios institucionales y prácticos (1/4)