Aquí teniu el clip de la meva participació al programa Matins de TV3 del 27 de juny de 2025, per parlar sobre la llei d’amnistia.
El podeu veure senser a la plataforma 3CAT.
Aquí teniu el clip de la meva participació al programa Matins de TV3 del 27 de juny de 2025, per parlar sobre la llei d’amnistia.
El podeu veure senser a la plataforma 3CAT.
Lo que queda claro en 'El caso Sloane'
es que el capitalismo salvaje está muy lejos
de la ética protestante de Weber
(trabajo, ahorro, virtud, frugalidad)
y que se trata de un capitalismo
que exacerba el egoÃsmo y los peores instintos.
@Joanridao
https://cineyderecho.tirant.com/libros/
Amb motiu dels 20 anys de l’Estatut, recupero aquesta peça de @3CatInfo sobre un text ambiciós, aprovat en referèndum i després retallat pel TC.
Lamentablement, la sentència del TC va suposar un clar retrocés per a l’autogovern.
👉https://www.3cat.cat/3catinfo/20-anys-del-referendum-de-lestatut-un-text-ambicios-que-va-acabar-retallat/noticia/3415934/
Se cumplen 20 años de la entrada en vigor del Estatut. En @elperiodico reflexiono, junto a José Montilla y Jaume Bosch, sobre sus aportaciones al autogobierno, los efectos de la sentencia del TC y el margen que aún existe para desarrollarlo (1/3)
Los 'padres' del Estatut ven margen para desarrollarlo pese al 'destrozo' del TC https://www.elperiodico.com/es/politica/20260809/estatut-20-aniversario-claves-ponentes-vigencia-norma-destrozo-tc-132559593?utm_campaign=mrf-twitter-elperiodico&utm_source=twitter&utm_medium=social&mrfcid=202608096a776e8a78e57679fd2d33f8