Joan Ridao

El Pla B

Cada dia més gent està d’acord amb el fet que Catalunya ha de disposar de més poder polític i econòmic per poder viure-hi millor. La majoria d’aquests ciutadans no estan en contra d’Espanya. Simplement n’estan cansats. Avui per avui, Espanya és un tap que frena els interessos dels catalans. Aquest és un dels arguments principals que planteja Joan Ridao a El Pla B. L’estratègia cap a la sobirania. El polític d’Esquerra Republicana dissenya una alternativa a la situació actual com una solució clara i definida per sortir de l’atzucac provocat pel nou Estatut. Aquest llibre es dirigeix al lector amb anhels sobiranistes, però sobretot al ciutadà que pensa que una autonomia real de Catalunya respecte d’Espanya pot permetre millores en els serveis bàsics de l’Estat del benestar, les infraestructures públiques i l’economia del nostre país. Joan Ridao va més enllà del catalanisme tradicional, que s’expressa a través de la política o respon exclusivament al sentiment de pertinença, perquè, darrerament, hi ha un creixent sobiranisme d’ordre pràctic, molt lligat al benestar i a la cohesió social.

Sinopsi de Santos Ochoa

Últims llibres

Twitter / X

  • Ja disponible, al meu bloc, l'article "A destralada judicial diària", publicat al diari Ara

    ➡️ https://ridao.cat/2025/12/a-destralada-judicial-diaria/

    "Diguem-ho clar: els de Marchena no poden pair que la fantasiosa, barroca i severa sentència del procés hagi quedat en paper mullat. I això no augura res de bo"

    Un article de Joan Ridao @Joanridao✍️

    "La justícia autoritària i franquista d'abans de la Transició va quedar exempta de reformar-se com a gran poder fàctic, a diferència dels cossos i forces de seguretat, l’exèrcit i els mateixos serveis d’informació" (1/2)

    "Diguem-ho clar: els de Marchena no poden pair que la fantasiosa, barroca i severa sentència del procés hagi quedat en paper mullat. I això no augura res de bo"

    Un article de Joan Ridao (@Joanridao)

    Veure més