Joan Ridao

Entrevista a la Ser: "La llei no preveu terminis per aplicar la sentència"

El passat 16 de juliol vaig ser entrevistat a la Ser, on vaig comentar la sentència del TJUE avalant l’amnistia: hi ha risc de que el TS en dilati la seva aplicació o, fins i tot, com va fer amb l’escó de Junqueras , que en faci cas omís. Caldrà estar-ne atents.

Podeu recuperar el tall aquí:

Últims llibres

Twitter / X

  • Ya puede leerse en abierto en mi blog el artículo que publiqué en @el_pais sobre la amnistía y la resistencia del Supremo a aplicarla. Los acontecimientos se han precipitado: el TC ha fijado doctrina y ya se han levantado las órdenes de detención (1/2)

    https://ridao.cat/2026/10/article-a-el-pais-amnistia-punto-final/

    @el_pais És un primer efecte d’una decisió que desautoritza les interpretacions amb què el Suprem havia anat esquivant l’amnistia. Falta culminar-ne l’aplicació, però el camí per posar fi a un llarg tràngol judicial, marcat pels presos polítics i els exiliats, és avui molt més clar (2/2)

    Ja es pot llegir en obert al meu blog l’article que vaig publicar a @el_pais sobre l’amnistia i la resistència del Suprem a aplicar-la. Els esdeveniments s’han precipitat: el TC ha fixat doctrina i ja s’han aixecat les ordres de detenció (1/2)

    https://ridao.cat/2026/10/article-a-el-pais-amnistia-punto-final/

    Avui escric a @ARAopinio sobre la sentència del TC que dona la raó a Dolors Bassa i desautoritza la negativa del Suprem a aplicar l’amnistia. Una decisió que fixa doctrina i que pot abaixar definitivament el teló judicial sobre l’1-O (1/3)

    Veure més