Joan Ridao

Ponència al CEPC de Madrid 'La participación política no electoral y el derecho parlamentario en los 40 años de vigència de la LOREG'

Dins del seminari ’40 años de la Ley Electoral. Un balance sobre la aplicación de la Ley Orgánica de Régimen Electoral General’ que es celebrarà demà dia 22 de Gener de 2025 en el CEPC de Madrid, participo en la taula rodona titulada ‘La participación política no electoral y el derecho parlamentario en los 40 años de vigència de la LOREG’

Aquí teniu el programa.

I aquí l’enllaç a l’anunci que ha fet la CEPC

Últims llibres

Twitter / X

  • "El Suprem no ha considerat que siguin prioritaris l’estabilitat del cens i l'exercici del dret de vot enmig d'una disputa jurídica encara no resolta"

    L'article de Joan Ridao (@Joanridao):

    Avui analitzo al @diariARA la nova escalada de tensió entre el Suprem i el Constitucional. L'aplicació de l'amnistia evidencia un conflicte que ve de lluny i que ara té noves víctimes col·laterals: milers de ciutadans amb dret de vot en disputa (1/3)

    A terrible performance from Barça and equally terrible coaching from Hansi Flick. He got the starting XI wrong and made a game we could have competed in much harder for ourselves.

    Resting Rodri to start Bernal was a massive mistake. Bernal was nowhere near the level required for

    Veure més