Joan Ridao

Dijous, 8 de juliol: presentació del llibre "Derecho de crisis y Estado Autonómico"

Dijous, 8 de juliol, a 1/4 de 7 de la tarda, a l’auditori del Palau Macaya de Barcelona (Passeig de Sant Joan, 108) se celebrarà la presentació del llibre “Derecho de crisis y Estado Autonómico. Del estado de alarma a la cogobernanza en la gestión de la COVID-19”, organitzada per l’Oficina del Club Roma a Barcelona i Marcial Pons Edicions.

Jaume Lanaspa, president de l’Oficina del Club de Roma a Barcelona, farà la benvinguda i presentació de l’acte. Posteriorment hi haurà un col·loqui, moderat per la periodista Sílvia Cóppulo, amb les intervencions del Conseller de Salut del Govern de la Generalitat de Catalunya, Josep Maria Argimon, i de Joan Ridao, autor del llibre.

 

 

 

 

Últims llibres

Twitter / X

  • El Congrés tomba la regulació dels lobbies, que preveia un registre dels grups d’interès i més transparència sobre les seves reunions amb responsables públics. Una regulació que, a més, estava vinculada a 1.500 M€ de fons europeus

    Recupereu el tall aquí:
    https://ridao.cat/2026/09/entrevista-a-rtve-la-llei-de-lobbies-encara-es-possible/

    El TEDH propina una garrotada a la doctrina de la «violència ambiental» de Marchena: no es pot castigar ningú per l’ambient col·lectiu d’una protesta sense una conducta individual atribuïble. Paradoxalment, va servir per la sentència del Procés

    https://www.ara.cat/opinio/garrotada-marchena_129_5850532.html

    Ayer el Congreso dejó caer la Ley del Gobierno
    para regular los lobbies.
    Más allá de cuestiones formales (uso del decreto ley), las que interesan al fondo del asunto las puedes encontrar en el👌ensayo de @Joanridao a propósito de 'El caso Sloane'.
    En @CineyTirant @Tirant_ESP

    "Aquesta sentència fixa un precedent per als tribunals espanyols en el sentit d’impedir-los l'ús de conceptes abstractes per desactivar el dret de manifestació o la desobediència civil pacífica"

    L'article de Joan Ridao👇
    @Joanridao

    Veure més