Joan Ridao

Dijous, 8 de juliol: presentació del llibre "Derecho de crisis y Estado Autonómico"

Dijous, 8 de juliol, a 1/4 de 7 de la tarda, a l’auditori del Palau Macaya de Barcelona (Passeig de Sant Joan, 108) se celebrarà la presentació del llibre “Derecho de crisis y Estado Autonómico. Del estado de alarma a la cogobernanza en la gestión de la COVID-19”, organitzada per l’Oficina del Club Roma a Barcelona i Marcial Pons Edicions.

Jaume Lanaspa, president de l’Oficina del Club de Roma a Barcelona, farà la benvinguda i presentació de l’acte. Posteriorment hi haurà un col·loqui, moderat per la periodista Sílvia Cóppulo, amb les intervencions del Conseller de Salut del Govern de la Generalitat de Catalunya, Josep Maria Argimon, i de Joan Ridao, autor del llibre.

 

 

 

 

Últims llibres

Twitter / X

  • Nova invectiva resultat de l'activisme judicial del TSJC contra el model de conjunció lingüística a l'escola catalana. Novament utilitza qualsevol escletxa: ara un decret que desplega una llei de consens (2022), recorreguda al TC pel mateix TSJC i sense esperar la sentència!

    @3CatInfo Nova invectiva resultat de l'activisme judicial del TSJC contra el model de conjunció lingüística a l'escola catalana. Novament utilitza qualsevol escletxa: ara un decret que desplega una llei de consens (2022), recorreguda al TC pel mateix TSJC i sense esperar la sentència!

    Aquesta setmana vaig comparèixer al Parlament de Navarra per parlar sobre la reforma de la LORAFNA. Crec que és una oportunitat per actualitzar l’autogovern, reforçar drets, institucions i competències, i adequar el règim foral als reptes actuals

    https://ridao.cat/2026/03/compareixenca-a-la-ponencia-destudi-per-a-lactualitzacio-de-la-lorafna/

    El reglamento de retorno entierra cualquier esperanza sobre el modelo migratorio europeo
    La Eurocámara ratifica con los votos conservadores y ultras la creación de centros de deportación en terceros países a través de @el_pais

    Veure més