Joan Ridao

Llei d'economia sostenible?

Avui dimecres el Congrés ha viscut el debat monogràfic sobre la nova llei d’economia sostenible, la gran esperança blanca del PSOE per buscar una sortida a la crisi. Durant el debat, ZP ha seguit amb els anuncis i ha intentat concretar una mica més el rosari de mesures que és la llei d’economia sostenible. La veritat és que el debat ha servit per mostrar això, un seguit de mesures que ara passen a estar en una llei. Adjunto el discurs que s’ha repartit per si voleu veure per on ha anat la intervenció.
021209-disurs-economia-sostenible

Últims llibres

Twitter / X

  • Nova invectiva resultat de l'activisme judicial del TSJC contra el model de conjunció lingüística a l'escola catalana. Novament utilitza qualsevol escletxa: ara un decret que desplega una llei de consens (2022), recorreguda al TC pel mateix TSJC i sense esperar la sentència!

    @3CatInfo Nova invectiva resultat de l'activisme judicial del TSJC contra el model de conjunció lingüística a l'escola catalana. Novament utilitza qualsevol escletxa: ara un decret que desplega una llei de consens (2022), recorreguda al TC pel mateix TSJC i sense esperar la sentència!

    Aquesta setmana vaig comparèixer al Parlament de Navarra per parlar sobre la reforma de la LORAFNA. Crec que és una oportunitat per actualitzar l’autogovern, reforçar drets, institucions i competències, i adequar el règim foral als reptes actuals

    https://ridao.cat/2026/03/compareixenca-a-la-ponencia-destudi-per-a-lactualitzacio-de-la-lorafna/

    El reglamento de retorno entierra cualquier esperanza sobre el modelo migratorio europeo
    La Eurocámara ratifica con los votos conservadores y ultras la creación de centros de deportación en terceros países a través de @el_pais

    Veure més