Joan Ridao

Nou número de la revista Escrutinio

Escrutinio

Ja s’ha publicat el cinquè número d’“Escrutinio”, el butlletí semestral de novetats en dret electoral i participació política editat per l’Instituto de Derecho Parlamentario. En aquest número, en el que hi participo com a membre del consell de redacció, es recullen les principals novetats en dret electoral, participació política i dret parlamentari.

Aquest número incorpora també dues novetats en la seva estructura: d’una banda, l’estrena de l’apartat de Notes, concebut com un espai flexible per a intervencions breus, idees en desenvolupament o reflexions inicials que contribueixin a enriquir el debat públic; de l’altra, la posada en marxa d’una xarxa de corresponsals especialitzats en dret comparat, que permetrà seguir de manera continuada les novetats més rellevants d’altres ordenaments.

Podeu consultar íntegrament aquest número d’Escrutinio, en obert, aquí:

Powered By EmbedPress

Últims llibres

Twitter / X

  • La dreta i la ultradreta s'inflaran de relacionar la crisi migratòria de Ceuta amb la regularització extraordinària I fins I tot amb la sentència del Tribunsl Suprem que impedeix les devolucions en calent.Però el que és palmari per ara és la passivitat I inhumanitat del Marroc.

    No cal ser un Einstein per adonar-se. La major part dels migrants que arriben a Ceuta nedant venen de Fnideq/Castillejos, del voltant dels espigons del Tarajal. Aprofiten la inhibició de les autoritats i la policia marroquina que veu com s'ofeguen desenes de compatriotes seus.

    Què ha irritat ara el Marroc per desfermar una nova batalla en la guerra híbrida que utilitza la pressió migratòria contra Espanya com el 2021? El sàtrapa de Rabat,amic de Trump i d'infantino.ens té ben despistats:se li'n fot les crisis humanitàries i no en te prou amb el Sàhara.

    Em sap greu la mort d'en Marcel Coderch. El vaig tractar i em va assessorar amb competència i afabilitat sobre energia durant els anys que vaig ser portaveu al Congrés. També com a vice de la CMT,en trànsit efímer per BCN abans de tornar a Madrid víctima dels funcionaris jacobins

    Veure més