Joan Ridao

Nou número de la revista Escrutinio

Escrutinio

Ja s’ha publicat el cinquè número d’“Escrutinio”, el butlletí semestral de novetats en dret electoral i participació política editat per l’Instituto de Derecho Parlamentario. En aquest número, en el que hi participo com a membre del consell de redacció, es recullen les principals novetats en dret electoral, participació política i dret parlamentari.

Aquest número incorpora també dues novetats en la seva estructura: d’una banda, l’estrena de l’apartat de Notes, concebut com un espai flexible per a intervencions breus, idees en desenvolupament o reflexions inicials que contribueixin a enriquir el debat públic; de l’altra, la posada en marxa d’una xarxa de corresponsals especialitzats en dret comparat, que permetrà seguir de manera continuada les novetats més rellevants d’altres ordenaments.

Podeu consultar íntegrament aquest número d’Escrutinio, en obert, aquí:

Powered By EmbedPress

Últims llibres

Twitter / X

  • Al nº5 d'Escrutinio trobareu novetats en dret electoral, participació política i dret parlamentari.

    El podeu llegir aquí: https://ridao.cat/2025/12/nou-numero-de-la-revista-escrutinio/

    Acaba de sortir l’Escrutinio núm. 5, en el què hi col·laboro com a membre del consell de redacció analitzant les novetats parlamentàries. Un número amb continguts renovats i noves seccions.

    ▶️http://idpucm.com/wp-content/uploads/2025/12/Escrutinio-no5-nov25-1.pdf

    @mpmoneo @CarlosFEsquer @EstherPano @autogoverncat

    📄 Acabo de publicar a la Revista de Llengua i Dret (@eapccat) la Crònica legislativa de Catalunya del 1r semestre de 2025. Hi analitzo el Pacte Nacional per la Llengua, les iniciatives parlamentàries i les dades recents d’ús del català.

    👉🏼 https://ridao.cat/2025/12/nou-article-a-la-revista-de-llengua-i-dret/

    Veure més