Joan Ridao

Debat amb Agustín Ruiz Robledo, organitzat per Lefebvre

Debates Lefebvre

El passat 17 de setembre vaig tenir el privilegi de participar en el debat inaugural del fòrum Debates Lefebvre, un espai creat per analitzar i confrontar idees sobre qüestions d’actualitat jurídica i política.

Vaig compartir taula amb el catedràtic Agustín Ruiz Robledo, en una sessió moderada per Juan Pujol, president de Lefebvre. El debat va girar al voltant de dos conceptes clau del nostre moment polític: amnistia i constitució.

Va ser una oportunitat enriquidora per aportar visions complementàries i contrastades sobre un assumpte que marca l’agenda pública i jurídica a Catalunya i a Espanya.

Podeu tornar a veure el debat aquí: 

Últims llibres

Twitter / X

  • El dictamen de l’Advocat General del TJUE és el primer clau al taüt de l’estratègia de la dreta judicial i política per dilatar o inaplicar la llei d’amnistia. Llàstima que, mentrestant, causen tant dolor als antics membres de la S. Electoral @JMatasD @jpagesm @taniaverge

    Veure més