Joan Ridao

Debat amb Agustín Ruiz Robledo, organitzat per Lefebvre

Debates Lefebvre

El passat 17 de setembre vaig tenir el privilegi de participar en el debat inaugural del fòrum Debates Lefebvre, un espai creat per analitzar i confrontar idees sobre qüestions d’actualitat jurídica i política.

Vaig compartir taula amb el catedràtic Agustín Ruiz Robledo, en una sessió moderada per Juan Pujol, president de Lefebvre. El debat va girar al voltant de dos conceptes clau del nostre moment polític: amnistia i constitució.

Va ser una oportunitat enriquidora per aportar visions complementàries i contrastades sobre un assumpte que marca l’agenda pública i jurídica a Catalunya i a Espanya.

Podeu tornar a veure el debat aquí: 

Últims llibres

Twitter / X

  • Avui fa 10 anys moria qui fou dirigent d’EUiA, diputat i regidor de Castelldefels, Jordi Miralles via @elBaix.cat

    He escrit un article al @diariara sobre com la falta de pressupost pot transformar el joc polític:

    "El que és una mesura excepcional i urgent no pot ser un costum"

    🔗 Podeu llegir l'article sencer al meu blog: https://ridao.cat/2025/10/article-al-diari-ara-governar-sense-pressupost-un-canvi-de-regim/

    🏛️ Els principals artífexs de l'Estatut reivindiquen la "transversalitat" i "l'esforç de pacte" en la seva validació fa 20 anys al Parlament.

    🎙️ @laradiomola | @radio4_rne

    🎧 http://rtve.es/a/16749456

    Recentment, s'ha celebrat l'aniversari de l'aprovació de la proposta l'Estatut d'Autonomia. 20 anys després, encara queden grans reptes pendents, com la llei electoral o el finançament

    Veure més