Joan Ridao

Contra la corrupció

“Joan Ridao ha escrit un llibre d’anàlisi i reflexió sobre aquesta taca d’oli que és la corrupció i que sembla estendre’s pertot arreu. En un context de profunda crisi econòmica, social i institucional, és quan la proliferació de casos d’indecència política han creat una atmosfera realment irrespirable i la ciutadania ha passat d’un cert desinterès a la repulsa més contundent.
El llibre de Ridao examina la corrupció al llarg de la història, amb casos coneguts per tothom, reflexiona sobre els tòpics culturals amb què es parla del fenomen, i apunta les accions polítiques, administratives i legislatives que podrien aturar aquesta xacra social, tot posant el focus en -la mare de totes les corrupcions-: el finançament il·legal dels partits polítics, com a conseqüència del cost exponencial de les campanyes electorals i de la seva activitat.”

Sinopsis Santos Ochoa

Últims llibres

Twitter / X

  • RT @ehbildu: 15 urte betetzen dira gaur Bilduk ilegalizazioaren mehatxua gainditu eta ibilbidea hasi zuenetik.

    Carlos Garaikoetxea lehend…

    🖤 Alderdikideok Ajuria Eneako hil-kaperan izan gara azkeneko aldiz Garaikoetxea lehendakariarekin.

    @BlancoEba idazkari nagusia: "egundoko arkitektoa izan zen bai, baina horren gainetik dago Garaikoetxeak ilusioa itzuli ziola gure herriari"

    🎙️Entrevistem a @Joanridao al nostre pòdcast #LaMiradaDelColpis amb motiu de la publicació del seu nou llibre: 'El caso Sloane. Una lobby story' .
    No us perdeu aquesta interessant entrevista, la podeu trobar, com sempre, a:
    📺 El nostre canal de Youtube:

    Veure més