Joan Ridao

La feina ben feta no té fronteres

Altament recomanable la lectura de ‘El més calent… al front de Madrid’ que han escrit els i les diputades d’Esquerra al Congrés en aquesta primera legislatura amb grup parlamentari propi. Una obra que ha prologat en Joan Puigcercós i de la qual jo mateix n’he fet l’epíleg.

A finals d’aquesta setmana el trobareu a totes les llibreries del país però avui diversos diaris n’han ofert un tast.

A través d’aquests tres enllaços hi trobareu uns avançaments editorials. Avui El Punt El Público

Últims llibres

Twitter / X

  • “S’està professionalitzant el tema del lobby a través de grans despatxos, però a Espanya encara prima un lobbisme informal no reglat perquè continua interessant a molta gent que sigui així” parlem sobre lobbies amb @Joanridao a #LaMiradaDelColpis
    🎙️

    RT @ehbildu: 15 urte betetzen dira gaur Bilduk ilegalizazioaren mehatxua gainditu eta ibilbidea hasi zuenetik.

    Carlos Garaikoetxea lehend…

    🖤 Alderdikideok Ajuria Eneako hil-kaperan izan gara azkeneko aldiz Garaikoetxea lehendakariarekin.

    @BlancoEba idazkari nagusia: "egundoko arkitektoa izan zen bai, baina horren gainetik dago Garaikoetxeak ilusioa itzuli ziola gure herriari"

    Veure més